Helaas kunnen klachten altijd voor komen wij zijn immers ook mens en waar gewerkt word worden wel een fouten gemaakt.
Echter hebben wij wel te maken met een vers product. Wij treven naar een top kwaliteit bloemen en hebben dat ook bloemen van de betere kwekers en van de veiling vers voor u in de winkel. Mocht u toch niet tevreden zijn over de kwaliteit of er is iets mis met uw bloemen? neem dan gerust contact met ons op...
Hier onder vind u de klachten afhandeling procedure:.
Protocol klachten afhandeling:
Klacht | Voorwaarde (consument moet voldoen aan) | Oplossing |
Niet geleverd | Melden binnen 2 dagen | Alsnog leveren met excuus boeket |
Niet geleverd, niet thuis | Melden binnen 2 dagen | Niet thuis kaartje in de bus en bezorging 1 x opnieuw mits buren niet thuis zijn |
kwaliteit niet goed | Melden binnen 7 dagen met foto van boeket en stelen of terug komen in de winkel met de bloemen. | Mits voldaan aan verzorging tips nieuwe bloemen met de door de klant geplaatste order |
Onvolledige levering | Melden binnen 1 dag | Nalevering ontbrekende |
Levering anders dan besteld | Melden binnen 1 dag | nieuw boeket met daadwerkelijk bestelde ( of ander voorstel gedaan) |
Verzorgingstips:
1. Bloemen altijd schuin (45 graden) aansnijden met een scherp mes.
2. Zet bloemen op een schone vaas (vaas vullen met water zodat de stelen ongeveer 10 cm onder water staan niet meer) en voeg 1 druppeltje chloor of bleek toe.
3. Zet bloemen nooit in de zon, op de tocht, bij een kachel of bij fruit.
4. Verwijder af en toe de uitgebloeide bloemetjes zodat u optimaal geniet.